Valtorta Mária

Valtorta Mária

2014. október 11., szombat

A Sátán ravaszsága

Júdás eltávozása után átrendezik a kereveteket, és U alakban helyezik el. Jézus a középen ül. Jézus megint figyelmezteti Pétert, aki erősködik, hogy a halálba is kész követni Őt.
-- Életedet adod értem? Most? Most nem. Igazában, ó, igazán mondom neked, mielőtt a kakas kukorékolna, háromszor tagadsz meg engem. Most még csak az első őrség ideje van. Utána jön a második... és utána a harmadik. Mielőtt a kakas kukorékolna, háromszor megtagadod Uradat.
-- Lehetetlen, Mester! Mindent elhiszek, amit mondasz, de ezt nem! Biztos vagyok magamban!
-- Most, mostanáig biztos vagy. De csak azért, mert még velem vagy. Isten veled van. A Megtestesült Istent hamarosan elfogják, és többé nem lesz veletek. És a Sátán, miután már elnehezített titeket -- a te biztonságérzeted a Sátán ravaszsága, ballaszt, hogy elnehezítsen téged-- megfélemlít titeket. Azt sugallja nektek: ,,Nincs Isten! Én vagyok.'' És miután, bármennyire is eltompít titeket a félelem, még gondolkodtok, felfogjátok, hogy amikor a Sátán az úr, meghalt a Jó, és a Rossz működik, le van verve a lélek, és diadalmaskodik az emberi gyengeség. Akkor olyanok lesztek, mint a vezér nélküli katonák, akiknek nyomában van az ellenség, és a legyőzöttek félelme meghajtja gerinceteket a győztes előtt, és azért, hogy ne öljenek meg titeket, megtagadjátok elesett hősötöket. De én imádkozom értetek. Szívetekben ne zavarodjatok meg! Higgyetek az Istenben! És higgyetek bennem is! Minden látszat ellenére, higgyetek bennem! Higgyél irgalmasságomban és az Atyáéban. Higgyen az, aki helyén marad, s az is, aki elfut. Az is, aki hallgat, ugyanúgy, mint az, aki kinyitja száját, és azt mondja:
,,Nem ismerem Őt''. Hasonlóképpen, higgyetek bocsánatomban! És higgyétek, hogy bármit tesztek is a jövőben, a Jót, tanításomat illetőleg Egyházamban, egyformán helyet kaptok az égben! (UV 28-29)
Szeretettel kérem majd az Atyát, és Ő más Vigasztalót ad nektek, aki mindig veletek marad. Egyet, akivel a Sátán és a világ nem tud kegyetlenül elbánni, az Igazság Lelkét, akit a világ nem tud befogadni, és nem tud megölni, mert nem látja, és nem ismeri. Kineveti majd. De Ő annyira fenséges, hogy nem árthat neki a megvetés. Ugyanakkor minden mértéket meghaladó módon irgalmas, és mindig azzal lesz, aki szereti Őt, még akkor is, ha szegény vagy gyenge az illető. Ti ismeritek Őt, mert már veletek lakik, és hamarosan bennetek lesz....
Önmagamat közlöm veletek, békém szellemét, úgy, amint közöltem veletek Testemet és Véremet, hogy erőtök legyen a hamarosan bekövetkező ütközetben. A Sátán és a világ, háborút indítanak Jézusotok ellen. Ez az ő órájuk. Legyen bennetek a béke, az én Szellemem, aki a béke Szelleme, mert én vagyok a béke Királya.
Készen áll ennek a világnak a fejedelme, hogy eljöjjön az, akihez nekem semmi közöm. És ha nem lenne ez a megváltás célja, semmi hatalma sem lenne felettem. ...
Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak ki titeket... Ne mondjátok: ,,És akkor, ha te választottál ki minket, miért választottál ki egy árulót? Ha mindent tudsz, miért tetted ezt?'' Ne kérdezzétek azt sem, ki az. Nem ember. A Sátán. Megmondtam hűséges barátomnak, és megengedtem, hogy szeretett fiam megmondja. A Sátán. Ha a Sátán, Istennek örök majmolója nem testesült volna meg egy halandó testben, ez a megszállott nem tudott volna elmenekülni jézusi hatalmam elől. Azt mondtam: ,,megszállott''. Nem! Sokkal több: megsemmisült a Sátánban!
-- Te, aki kiűzted az ördögöket, miért nem szabadítottad meg őt? --kérdi Jakab, Alfeus fia.
-- Azért kérded, mert attól félsz, hogy te vagy az? Ne félj attól!
-- Akkor én?
-- Én?
-- Én?
-- Hallgassatok! Nem mondom meg a nevét. Irgalmasságot gyakorlok, és ti tegyetek hasonlóképpen!
-- De miért nem győzted le? Nem bírtad legyőzni?
-- Legyőzhettem volna. De ahhoz, hogy meggátoljam a Sátánt abban, hogy megtestesüljön abból a célból, hogy megöljön engem, ki kellett volna irtanom az egész emberi nemet a megváltás elôtt. Akkor kit váltottam volna meg?
Péter attól fél, hogy ő lesz az áruló. Jézus megnyugtatja:
-- Nem te vagy.
-- Akkor ki?
-- Hát a kerióti Júdás! Még mindig nem érted? -- kiáltja Tádé, aki többé nem tudja visszatartani magát.
-- Miért nem mondtad meg ezt előbb? Miért? -- kiáltja Péter.
-- Csend! A Sátán. Nincs más neve. Hová mégy, Péter?
-- Megkeresem őt.
-- Tedd le azonnal azt a köpenyt és azt a fegyvert! Vagy ki kell dobnom téged, s el kell, hogy átkozzalak?
-- Nem, Nem! Ó! Uram! De én... de én... Talán megőrültem? Ó! Ó! --Péter Jézus lába elé veti magát, és sír.
-- Megparancsolom nektek, hogy szeressétek egymást! És bocsássatok meg! Megértettétek? Ha a világban gyűlölet van is, bennetek csak szeretet legyen! Mindenki iránt. Mily sok árulóval találkoztok majd utatokon! De nem szabad gyűlölnötök őket, és nem szabad rosszal viszonozni a rosszat. Különben az Atya is gyűlölni fog titeket. Engem tielőttetek gyűlöltek és árultak el. Mégis, látjátok: én nem gyűlölök.A világ nem képes szeretni azt, aki nem olyan, mint ő. Azért nem szeret titeket. Ha az övéi lennétek, szeretne titeket, de ti nem a világból valók vagytok, mert én kivettelek titeket a világ közepéből. És ezért gyűlölnek titeket.

Forrás: Valtorta Mária-Jézus és a sátán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.