Valtorta Mária

Valtorta Mária

2015. december 13., vasárnap

Áldjatok engem azért, amit nektek adtam!

Jézus szavai Valtorta Máriához 1947. szept. 30-án:
Ha szavaimban csak a tökéletes stílus nyilvánulna meg, azok az üres zene összhangjához lennének hasonlóak. De a Bölcsesség van bennük. Az én Bölcsességem. És az Igazság, az én Igazságom. A Szeretet, az én szeretetem. Azért Istené. Íme, miért értékesek. És jaj annak, aki nem keresi, és nem találja meg bennük ezt az igazi értéket!
Ismerem sokak ellenvetését: ,,Jézus egyszerűen beszélt''. A példabeszédekben egyszerűen beszéltem, mert az egyszerű emberekből álló
tömeghez fordultam. De amikor kiművelt elmékhez beszéltem, akár izraeliták voltak azok, akár rómaiak vagy görögök, úgy beszéltem, amint az a tökéletes Bölcsességhez méltó volt.
 
Az evangelisták beszámolói beszédeimről nagyon le vannak rövidítve, olyannyira, hogy csontvázszerű összefoglalások csupán, inkább az egyes
gondolatokat kiemelő vázlatok, mint beszámolók.
Az evangelisták közül csak ketten voltak apostolok. És ha valaki jól megfigyeli, csak két evangélium vonatkozik inkább rám, mert Lukácsé,
amelynek jó a stílusa, inkább Anyám és gyermekségem evangéliumának
mondható, amely részletesen beszámol azokról a dolgokról, amelyekről a
többiek nem beszélnek, és nem annyira nyilvános működésem evangéliuma,
mint inkább a többiek visszhangja, új megvilágítása, mint Jánosé is, aki a Fény-Krisztus, az Istenember tökéletes evangélistája.
 
Mátéban a Mester látható (a Hegyi-beszédben, az apostolok oktatásában, a Keresztelő dicséretében, és ennek a fejezetnek többi részében, a 15. fejezet első eseményében, az ég jeléről, a válásról szóló részekben, a 19.22-23-24. fejezetben). A Mester látható főleg Jánosnak, a szerető apostolnak evangéliumában, egybeolvasztva a Krisztus-Világosság szeretetében. Vessétek össze, mennyit hoz nyilvánosságra ez az evangélium a szónok Krisztus hatalmáról, s hasonlítsátok össze azt Márknak a lényegre szorítkozó evangéliumával, amely pontosan leírja a Pétertől hallott jeleneteket, de a minimálisra csökkentve, és látjátok, hogy én, az Ige, vajon csak egy nagyon
egyszerű stílust használtam-e, s nem tündökölt-e gyakran bennem a tökéletes Szó ereje? Igen, Jánosban az tündöklik, jóllehet nagyon lerövidítve, néhány jelenetben.
Nyissátok meg értelmeteket és szíveteket, és áldjatok engem azért, amit nektek adtam!

Forrás: Valtorta Mária- Jézus, a szegények barátja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.